Translate

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Ανοιγουν τα σχολεια!

Καθε μερα τετοιον καιρο με πιανει μια ανεξηγητη στενοχωρια!μια περιερη θλιψη που κατα την γνωμη μου ειναι απολυτως φυσιολογικη!Ανοιγουν τα σχολεια!Ωρα για κλαμα!

Το ξερω!Ειναι για ολους δυσκολο!Αλλη μια χρονια που πρεπει να υποστεις ολους τους ηλιθιους και εγωπαθεστατους καθηγητες σου αλλα και τους ενοχλητικους και υπεροπτικους συμμαθητες σου που σου σπανε τα νευρα και σου κανουν την μερα ακομα πιο δυσκολη!Εγω εχω μια"παλια τις ελεγαν πουτ@νες"(Ελπιζω αυτο να τα περιγραφει ολα)η οποια πραγματικα αν ειχα πραγματικα ενα περιστροφο θα τη σκοτωνα!Νομιζω πως και εσεις εχετε καποιους στο μυαλο σας!Αυτοι ανθρωποι μου ξυπνουν τα δολοφονικα μου ενστικτα!Μακαρι να αλλαζα σχολειο!

Και εχεις ολους αυτους που απο τις αρχες Ιουλιου σου λενε!Αντε παιδι μου "Καλο χειμωνα"Καλη σχολικη χρονια",Ολα τελεια να σου πανε!!!!

Ελεος!Παντως για να κλεισω!Καλη σχολικη χρονια να εχουμε(ενοχλητικο,ετσι δεν ειναι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου